Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Проект «Проведення опитувань учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування (КГЗ) в Чернігівській та Сумській областях» реалізовувався за технічної підтримки ГО «Чернігівський громадський комітет захисту прав людини» у партнерстві з громадською організацією «Північна правозахисна група» (м. Суми).
Для вивчення рівня довіри громадськості 54-м відвідувачам суду пропонувалося заповнити анонімну анкету із декількома блоками запитань. У ході реалізації проекту збиралася та аналізувалася інформація за такими параметрами як доступність суду, зручність та комфортність перебування в суді, повнота та ясність інформації, прийнятність витрат, пов’язаних зі зверненням до суду, доступність правової допомоги у разі необхідності, дотримання термінів судового розгляду, сприйняття роботи працівників апарату суду, сприйняття роботи судді.
За 5-бальною шкалою середня оцінка Липоводолинського районного суду всіма респондентами становить 4,74.
Зокрема, отримані в ході опитування дані свідчать про загалом позитивну оцінку відвідувачами якості роботи Липоводолинського районного суду Сумської області: більшість респондентів (85,19%) високо та добре оцінили якість роботи суду, посередня оцінка є від 1 відвідувача, негативних оцінок немає, 12.96% (7 відвідувачів) відмовилися відповідати на питання.
Як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду, найбільш високо відвідувачі суду оцінили сприйняття роботи судді (середній бал оцінювання склав 4,90), повноту та ясність інформації (середній бал оцінювання склав 4,89) та сприйняття роботи працівників апарату суду (середній бал оцінювання склав 4,88). Щодо показника зручності та комфортності перебування в суді, середнє значення дорівнює 4,78, зокрема, в цьому блоці опитувані сумнівалися щодо можливості вільно відвідувати побутові приміщення суду (туалети). Найбільш критично була оцінена якість роботи суду в частині доступності суду (середній бал оцінювання склав 4,65) та дотримання термінів судового розгляду (середній бал оцінювання склав 4,74); середній інтегральний показник за вимірами якості становить 4,81.
Також окремої уваги заслуговує оцінка відвідувачів суду сторінка суду в мережі інтернет, адже 70,37% опитуваних користувалися можливістю знайти щось корисне на сторінці суду, щодо питання «Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?» - середній бал оцінювання склав 5.
З приводу роботи системи «Електронний суд» більшість респондентів – 62,96% зазначили, що знають про початок функціонування цієї системи. Особисто нею користувалися 40,74% (22 особи). Коментарі відвідувачів щодо роботи системи не висловлювалися. Середній бал оцінювання роботи системи «Електронний суд» відвідувачами склав 4,72.
Керівництво місцевого суду висловлює вдячність організатору проекту і його партнерам за проведену роботу та об’єктивно узагальнені дані, та готовність співпрацювати в цьому напрямку і надалі.
Інформація підготовлена прес-службою суду