Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У період часу з 02 липня 2018 року по 15 серпня 2018 року у приміщенні Липоводолинського районного суду Сумської області проводилося анкетування відвідувачів установи під назвою: «Суд майбутнього», метою якого була оцінка якості судових послуг та розробка рекомендацій і пропозицій по покращенню й вдосконаленню роботи установи, підвищення громадської довіри до судів.
За вищевказаний період шляхом анонімного заповнення анкет опитано 35 відвідувачів суду, з яких 23 особи були учасниками різних судових процесів, 8 осіб зверталися до суду з питань отримання копій процесуальних документів, подачі до канцелярії суду різного виду документів, отримання від суду інформації тощо, 4 особи відвідали суд з інших питань, що пов’язувалися чи випливали із правосуддя (отримання інформації про умови та порядок звернення до суду, консультацій від представника Липоводолинського бюро безоплатної правової допомоги Конотопського центру вторинної безоплатної правової допомоги тощо).
30 опитаних осіб (85% від загальної кількості опитаних) розглядають місцевий суд доступним для них, включаючи зручне розташування установи в селищі Липова Долина та достатнє транспортне сполучення.
22 респонденти (63% від загальної кількості опитаних) вважали зручними місця для очікування та оформлення документів, розташування у приміщенні суду кабінетів і відповідно 13 респондентів (37% від загальної кількості опитаних) вважають вищевикладені умови незручними. 19 респондентів (54% від загальної кількості опитаних) розглядали чистими та прибраними приміщення суду, натомість 16 опитаних (46% від загальної кількості опитаних) не погодились із таким твердженням.
26 респондентів (74% від загальної кількості опитаних) вважають зручним розташування службових кабінетів, залів судових засідань, облаштування вестибюлю суду, інформаційних стендів в адміністративній будівлі суду і відповідно 9 респондентів (26% від загальної кількості опитаних) мали зворотню думку.
Із приводу висловлених порад та рекомендацій по вдосконаленню роботи місцевого суду, то слід зазначити про те, що:
Цікаво, що окремі відвідувачі суду в якості інших сучасних покращень/нововведень у суді запропонували встановити у приміщенні суду пристрій для приготування чаю та кави (2 респонденти), облаштувати додатковий коридор для проходу всередині суду, туалет для відвідувачів, а також установи домофон на вході до приміщення установи, підключити безкоштовний WI-FI (WI-FI роутер був установлений у приміщенні суду ще у 2016 році і безоплатний вхід до мережі Інтернет для відвідувачів суду забезпечується вже більш ніж протягом двох років), облаштувати додаткову залу судових засідань, щоб кожен склад суду мав окреме приміщення для відправлення правосуддя (по 1 респонденту на вищевказані пропозиції або по 3% від загальної кількості опитаних).
Підсумовуючи наведені вище дані, слід зазначити про те, що відвідувачі суду висловили практично корисні, актуальні та наближені до реальних потреб пропозиції й рекомендації по покращенню роботи установи, над якими керівництво суду буде працювати в подальшому з метою покращення доступності та зручності правосуддя.
Питання, вирішення яких потребує відповідного бюджетного фінансування, будуть доведені до відома керівництва територіального управління Державної судової адміністрації України в Сумській області для їх подальшого опрацювання.
Головне, що слід зауважити, – відвідувачі установи майбутнє суду бачать у застосуванні сучасних та зручних досягнень електроніки у поєднанні з комфортними умовами перебування всередині адміністративного приміщення.
Інформація підготовлена прес-службою суду