flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Засади використання автоматизованої системи документообігу суду

               ЗАТВЕРДЖЕНО

протокол зборів суддів

від 09 жовтня 2015 року № 8

 

ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ

ДОКУМЕНТООБІГУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

1.     Загальні положення.

Засади використання автоматизованої системи документообігу суду (далі-Засади) розроблено та затверджено на виконання вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року № 30 (із наступними змінами та доповненнями)(далі Положення) за результатами розгляду питань стосовно порядку функціонування автоматизованої системи. У разі внесення змін до Засад використання автоматизованої системи документообігу суду збори суддів Липоводолинського районного суду Сумської області новим рішенням затверджують Засади використання автоматизованої системи документообігу суду в новій редакції, які вносяться до автоматизованої системи не пізніше робочого дня, що настає після проведення цих зборів.

 

2. Функціональні обов’язки, права користувачів автоматизованої системи.

2.1. Функціональні обов'язки, права користувачів автоматизованої системи, надання та позбавлення права доступу до неї в суді визначаються на підставі наказів голови суду відносно суддів та керівника апарату суду відносно працівників апарату.

 

3. Повноваження зборів суддів щодо здійснення автоматизованого розподілу судових справ між суддями.

3.1. Збори суддів відповідного суду мають право запроваджувати спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій судових справ.

Спеціалізація суддів по розгляду справ різних видів судочинств визначається із розрахунку розподілу не менше одного судді на одну спеціалізацію, про що приймається відповідне рішення зборів суддів.

3.2. У суді діє спеціалізація по розгляду кримінальних проваджень відносно неповнолітніх та обирається слідчий суддя, який здійснює повноваження з судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні в порядку, передбаченому процесуальним законом.

3.3. Збори суддів Липоводолинського районного суду Сумської області визначають склад колегій суддів суду. Кількісний склад колегії суддів визначається процесуальним законодавством.

3.3. У Липоводолинському районному суді Сумської області сформовані три склади колегії (їх склад визначено у додатку № 1 до цих Засад).

3.4. Збори суддів Липоводолинського районного суду Сумської області (далі-суд) мають право визначати особливості здійснення автоматизованого розподілу судових справ:

- у випадках виконання суддями іншої роботи, не пов’язаної із здійсненням правосуддя (узагальнення судової практики, аналізи стану здійснення судочинства, участь у спеціальній підготовці кандидата на посаду судді, підготовці суддів та працівників апаратів судів, а також здійснення науково-викладацької діяльності в Національній школі суддів України);

- у випадках виявлення значної різниці в навантаженні на суддів (колегію суддів);

- у випадках знеструмлення електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп'ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, що триває понад п’ять робочих днів;

- які відповідно до законодавства підлягають реєстрації та/або розгляду в неробочі дні.

3.5. Збори суддів суду мають право визначати коефіцієнт складності категорій судових справ, особливості розподілу судових справ при виконанні суддею інших повноважень, не пов’язаних із здійсненням правосуддя, коефіцієнт адміністративних посад, коефіцієнт, що враховує форму участі судді в розгляді судової справи, тощо. Збори суддів суду мають право зменшити навантаження щодо розгляду справ на суддів, які обіймають адміністративні посади в суді  або виконують інші обов’язки, не пов`язанні із здійсненням правосуддя, але не більше ніж на шістдесят відсотків порівняно з навантаженням інших суддів.

3.6. Збори суддів суду мають право визначати необхідність врахування при розрахунку коефіцієнту навантаження судді на момент автоматизованого розподілу судової справи днів, у які не розподіляються щодо конкретного судді судові справи.

4. Особливості розподілу справ між суддями.

4.1. Розподіл судових справ здійснюється в суді в день їх реєстрації, на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи, уповноваженими на підставі наказу керівника апарату особами, відповідальними за здійснення автоматизованого розподілу судових справ за правилами, встановленими Положенням та цими Засадами з урахуванням спеціалізації суддів.

Якщо судова справа підлягає розгляду колегією суддів, визначення суддів, що входять до складу колегії, проводиться автоматично в загальному порядку згідно з вимогами підпункту 2.3.4 пункту 2.3 Положення.

Автоматизований розподіл судових справ в суді між суддями здійснюється з урахуванням визначеної зборами суддів спеціалізації.

4.2. У разі тривалої відсутності судді (тривала тимчасова непрацездатність, закінчення повноважень судді, звільнення з роботи тощо), що може мати наслідком порушення строку розгляду судових справ, передбаченого відповідним процесуальним законом, голова суду скликає збори суддів для вирішення даного питання.

Визначення присяжних та народних засідателів відбувається за правилами, встановленими Положенням.

4.3. У разі задоволення заяви про відвід (самовідвід) повторний автоматизований розподіл справ або заміна судді здійснюється без розпорядження керівника апарату, на підставі судового рішення про відвід судді або заяви про самовідвід, електронний примірник якої зберігається в автоматизованій системі в стані "Оригінал" та засвідчується ЕЦП особи, яка підписала цей документ.

4.4. У разі задоволення відводу або самовідводу судді (судді-доповідача або всього складу суду, якщо судова справа розглядається колегією суддів), якому розподілено судову справу для розгляду, судова справа підлягає повторному автоматизованому розподілу без урахування цього судді (судді-доповідача або всього складу суду, якщо судова справа розглядається колегією суддів) з метою зміни судді або суддів, що вибули.

4.5. Винятково у разі, коли суддя (судді) у передбачених законом випадках не може (не можуть) продовжувати розгляд справи, невирішені судові справи передаються для повторного автоматизованого розподілу за вмотивованим розпорядженням керівника апарату суду та за згодою зборів суддів, що додається до матеріалів справи.

4.6. Судова справа підлягає повторному автоматизованому розподілу у разі, якщо суддя, в провадженні якого перебувала судова справа, розглянута ним з ухваленням судового рішення по суті, на момент повернення її із суду апеляційної чи касаційної інстанцій не працює в цьому суді або таку судову справу неможливо передати судді з підстав, визначених процесуальним законом.

4.7. Повторний автоматизований розподіл судових справ у визначених законодавством випадках (помилково визначена спеціалізація, неправильне налаштування табеля робочих днів суддів, недопустимість повторної участі судді в розгляді судової справи, у тому числі повторної участі судді в кримінальному провадженні, якщо він брав участь в цьому ж провадженні під час досудового розслідування, відсутність допуску або дозволу до роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, припинення повноважень (закінчення п’ятирічного строку призначення судді вперше, досягнення 65-річного віку тощо) здійснюється за письмовим розпорядженням керівника апарату суду (особи, яка виконує його обов'язки), електронний примірник якого вноситься до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня, що настає після його підписання.

  У разі задоволення заяви про відвід (самовідвід) повторний автоматичний розподіл справ або ж заміна судді (суддів) у випадках, передбачених пунктом 4.6, 4.7. Засад та норм Положення здійснюється на підставі вмотивованого рішення про відвід (самовідвід) судді (суддів).

4.8. Результатом повторного автоматизованого розподілу судової справи є протокол повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями відповідного суду, що автоматично створюється автоматизованою системою.

4.9. Заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами в цивільному судочинстві передаються для розгляду судді, який визначається у порядку, встановленому ч.3 ст. 11-1 Цивільного процесуального кодексу України.

     4.10. Не розподіляються щодо конкретного судді судові справи, що надійшли:

·  за два місяці до закінчення повноважень судді;

·  за п’ять робочих днів, до початку відпустки (якщо її тривалість становить чотирнадцять календарних днів і більше);

·  за три робочих дні до початку відпустки, якщо її тривалість становить менше чотирнадцяти календарних днів;

·  у період відпустки судді;

·  за один робочий день до відрядження (за три робочі дні - якщо тривалість відрядження становить більше семи календарних днів) та в дні перебування судді у відрядженні;

·  під час тимчасової непрацездатності судді;

·  за один робочий день до направлення судді на навчання, підвищення кваліфікації, для участі у семінарських заняттях, діяльності органів суддівського самоврядування, Вищої ради юстиції тощо без відбуття у відрядження (за наявності наказу голови суду);

·  у дні перебування судді на навчанні, підвищенні кваліфікації, участі у семінарських заняттях, діяльності органів суддівського самоврядування, Вищої ради юстиції тощо без відбуття у відрядження (за наявності наказу голови суду);

·  у разі призначення судді членом Вищої кваліфікаційної комісії суддів України - з моменту прийняття рішення про призначення;

·  в інших передбачених законом випадках, у яких суддя не може здійснювати правосуддя або брати участь у розгляді судових справ.

 

5.     Правила здійснення автоматизованого розподілу судових справ між суддями.

5.1. Автоматизований розподіл судових справ здійснюється за правилами, встановленими Положенням.

Визначення суддів, які мають повноваження щодо розгляду судової справи на момент автоматизованого розподілу, здійснюється згідно з вимогами підпункту 2.3.3 пункту 2.3 Положення, із врахуванням Засад використання автоматизованої системи документообігу суду та правил поєднання судових справ.

5.2. Консультант з кадрової роботи суду (або особа, яка його замінює) перевіряє актуальність інформації в табелі обліку використання робочого часу суддів в автоматизованій системі документообігу суду та в разі будь-яких змін заносить дані щодо відсутності судді на роботі невідкладно.

5.3. На час перебування судді в нарадчій кімнаті більше однієї доби справи на нього не розподіляються.

5.4. На період виборчого процессу у святкові та вихідні дні автоматичний розподіл позовних заяв, пов’язаних з виборчим процесом, здійснюється серед всіх суддів, крім випадків, передбачених у п. 4.10 даних Засад.

5.5. У разі відсутності судді на роботі (відпустка, відрядження, тимчасова непрацездатність тощо) матеріали про адміністративні правопорушення, розподілені на суддю завчасно, передавати до канцелярії суду для повторного автоматичного розподілу з метою недопущення пропущення строків притягнення особи до відповідальності на підставі відповідного рішення зборів суду.

5.6. У разі надходження заяви про відвід судді, що входить до колегіального складу суду по розгляду кримінального провадження (справ), розглядає справу про адміністративне правопорушення, то такі заяви розподіляються автоматично між всіма іншими суддями суду, яким не заявлено відвід.

5.7. У разі задоволення заяви про відвід (самовідвід) повторний автоматизований розподіл справ або заміна судді, який входить до колегіального складу суду здійснюється без розпорядження керівника апарату, на підставі судового рішення про відвід судді або заяви про самовідвід, електронний примірник якої зберігається в автоматизованій системі в стані "Оригінал" та засвідчується ЕЦП особи, яка підписала цей документ.

5.8. Автоматизований розподіл судових справ, пов’язаних із виборчим процесом, процесом проведення референдуму, а також судових справ про встановлення або усунення обмежень щодо реалізації права на мирні зібрання, здійснюється з урахуванням навантаження судді судовими справами зазначених категорій.

5.9. У разі одночасного перебування всіх суддів у відрядженнях, відпустках, їх тимчасової непрацездатності та в інших передбачених законом випадках, у яких суддя не може здійснювати правосуддя або брати участь у розгляді судових справ, автоматизований розподіл судових справ здійснюється автоматизованою системою у робочий день, наступний за днем, коли відпали відповідні обставини.

У разі коли в суді з об’єктивних підстав правосуддя здійснює один суддя, здійснення автоматизованого розподілу судових справ на одного суддю не буде порушенням вимог цього Положення.

5.10.  Електронний примірник наказу про відрядження (про скасування наказу про відрядження) судді вноситься відповідальною особою суду з кадрової роботи до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня, що настає після його підписання.

5.11.  При об’єднанні судових справ автоматизованою системою автоматично перераховується коефіцієнт навантаження на суддю (суддів), якому передано для розгляду ці судові справи.

5.12. Не підлягають автоматизованому розподілу судові справи, які надійшли до суду першої інстанції для вирішення питання про їх об’єднання у порядку, визначеному частиною другою статті 334 Кримінального процесуального кодексу України.

Не підлягають автоматизованому розподілу зустрічний позов та позови третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору у судовій справі, у якій відкрито провадження, які надійшли до суду, а передаються раніше визначеному судді для вирішення питання щодо спільного їх розгляду.

Не підлягають автоматизованому розподілу, а передаються раніше визначеному судді заяви про скасування заходів забезпечення кримінального провадження, застосованих в межах відповідної судової справи.

5.13.  У разі роз’єднання (виділення) судових справ виділена в окреме провадження судова справа не підлягає автоматизованому розподілу, реєструється як така, що надійшла вперше, та передається судді, яким ухвалено рішення про роз'єднання кількох поєднаних в одному провадженні вимог у самостійні провадження чи виділення в окреме провадження.

При роз’єднанні (виділенні) судових справ системою автоматично перераховується коефіцієнт навантаження на суддю із врахуванням таких судових справ.

6.     Розподіл судових справ шляхом передачі раніше визначеному у судовій справі судді

Раніше визначеному в судовій справі головуючому судді передаються:

- судові справи, що надійшли для вирішення питання про прийняття додаткового судового рішення, виправлення описок та помилок, роз'яснення судового рішення, повернення судового збору;

- судові справи про перегляд заочного рішення;

- судові справи, за якими надійшли заяви (клопотання), пов'язані із виконанням судових рішень, передбачені статтями 368 - 373, 378 Цивільного процесуального кодексу України, статтями 117, 119 - 121, 121-2, 122 Господарського процесуального кодексу України, статтями 259 - 264, 267 (крім частини дев'ятої статті 267) Кодексу адміністративного судочинства України, статтею 535 Кримінального процесуального кодексу України, статтею 304 Кодексу України про адміністративні правопорушення;

- клопотання про вирішення питання, пов'язаного з виконанням вироку, у судових справах, які розглянуті судом;

- матеріали кримінального провадження щодо особи, стосовно якої вже здійснюється судове провадження, у випадку, передбаченому частиною другою статті 334 Кримінального процесуального кодексу України, а у разі відсутності раніше визначеного в судовій справі головуючого судді розподіляється на загальних підставах;

- судові справи про адміністративні правопорушення щодо особи, яка вчинила декілька адміністративних правопорушень, якщо ці справи надійшли в один день;

- зустрічні позови та позови третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору у судовій справі, у якій відкрито провадження, що надійшли до суду;

- заяви про скасування заходів реагування, застосованих у межах відповідної судової справи;

- заяви про відновлення втраченого судового провадження;

- заяви про забезпечення позову, доказів.

Судові справи, що надійшли із судів апеляційної або касаційної інстанцій після скасування ухвал, які перешкоджають подальшому розгляду судової справи (крім ухвал про закриття провадження), а також ухвал, які не перешкоджають подальшому розгляду судової справи, не підлягають автоматизованому розподілу, а передаються тим суддям, ухвалу яких скасовано чи у провадженні яких перебувала або перебуває судова справа.

 

7. Коефіцієнти адміністративних посад та складності судових справ

7.1. Збори суддів мають право визначати коефіцієнт складності категорій судових справ, особливості розподілу судових справ при виконанні суддею інших повноважень, не пов’язаних із здійсненням правосуддя, коефіцієнт адміністративних посад, коефіцієнт, що враховує форму участі судді в розгляді судової справи, тощо.

7.2. В автоматизованій системі документообігу суду для суддів, які займають адміністративні посади встановлюються наступні коефіцієнти:

- голова суду – 0,9.

Установити коефіцієнти форми участі суддів Липоводолинського районного суду Сумської області в розгляді цивільних справ та кримінальних проваджень, а саме:

·         при одноособову розгляді цивільної справи (провадження) головуючому судді встановити коефіцієнт – 1;

·         при колегіальному розгляді кримінального провадження у складі трьох суддів головуючому судді встановити коефіцієнт – 1, членам колегії суддів – 0, 25;

·         при колегіальному розгляді цивільної справи у складі одного судді і двох народних засідателів головуючому судді встановити коефіцієнт – 1,2;

·         при розгляді кримінального провадження судом присяжних головуючому судді встановити коефіцієнт – 3,0, іншим суддям зі складу суду – 0,5

7.3. При реєстрації нижчевказаних судових справ встановлюються наступні коефіцієнти складності:

Категорій справ цивільного судочинства, а саме:

·           номер номенклатури 26 «Справи, що виникають із договорів позики, кредиту, банківського вкладу: коефіцієнт - 1,2;

·           номер номенклатури 29 «Спори щодо відшкодування шкоди»: коефіцієнт - 1,5;

·           номер номенклатури 31 «Спори про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров’я або смертю фізичної особи»: коефіцієнт - 1,5;

·           номер номенклатури 38 «Спори про захист честі, гідності та ділової репутації»: коефіцієнт - 1,5;

·           номер номенклатури 39 «Спори про захист честі, гідності та ділової репутації до ЗМІ»: коефіцієнт- 1,5;

·           номер номенклатури 40 «Спори, що виникають із житлових правовідносин»: коефіцієнт - 1,5;

·           номер номенклатури 44 «Спори, що виникають із земельних правовідносин»: коефіцієнт - 1,5;

·           номер номенклатури 46 «Спори, що виникають із сімейних правовідносин про розірвання шлюбу»: коефіцієнт - 0,3;

·           номер номенклатури 47 «Спори, що виникають із сімейних правовідносин про стягнення аліментів»: коефіцієнт 0,5;

·           номер номенклатури 49 «Спори, що виникають із сімейних правовідносин про позбавлення батьківських прав»: коефіцієнт - 1,5;

·           номер номенклатури 50 «Спори, що виникають із трудових правовідносин»: коефіцієнт - 2,0;

·           номер номенклатури 51 «Спори, що виникають із трудових правовідносин про поновлення на роботі»: коефіцієнт - 2,0;

·           номер номенклатури 54 «Спори, що пов’язані із застосування Закону України «Про захист прав споживачів»: коефіцієнт - 1,5;

·           у справах, де цивільний позов заявлено до трьох і більше відповідачів коефіцієнт складності справи дорівнює – 5 .

У всіх інших справах цивільного судочинства коефіцієнт складності справ залишити незмінним (за умовчування) - 1.

     Категорій справ адміністративного судочинства, а саме:

o   номер номенклатури: 2.3 «Оскарження рішень, дій або бездіяльності органів місцевого самоврядування , їх посадових та службових осіб»: коефіцієнт - 1,2;

o   номер номенклатури 12. «Справи зі спорів з відносин публічної служби», зокрема справи щодо: прийняття громадян на публічну службу; проходження служби; звільнення з публічної служби: встановити єдиний для трьох категорій справ коефіцієнт - 1,5;

o   номер номенклатури 3.7. «Справи зі спорів з приводу забезпечення громадського порядку та безпеку, національної безпеки та оборони України» з: дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів; дорожнього духу; транспорту та перевезення пасажирів: встановити єдиний для двох категорій справ коефіцієнт - 1,3;

o   номер номенклатури 8. «Справи зі спорів з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням податкового обліку»: реалізація податкового контролю: коефіцієнт - 1,3;

Категорій справ кримінального судочинства, а саме

·         «Самоправство»: коефіцієнт -1,3;

·         «Злочини у сфері господарської діяльності»: Нецільове використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету: коефіцієнт -1,5;

·         «Злочини у сфері господарської діяльності»: Шахрайство з фінансовими ресурсами: коефіцієнт -1,5;

·         «Злочини проти безпеки руху та експлуатації транспорту», з них «Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами»: коефіцієнт -1,2;

·         «Злочини проти виборчих, трудових та інших особових прав і свобод людини і громадянина», з них: «Грубе порушення законодавства про працю»: коефіцієнт -1,2;

·         «Злочини проти власності», з них: «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем»: коефіцієнт-1,5;

·         «Шахрайство»: коефіцієнт -1,3;

·         «Злочини проти життя та здоров’я особи» (крім справ, що порушуються не інакше, як за скаргою потерпілого), з них: «Умисне вбивство»: коефіцієнт -2,0; «Умисне вбивство матір’ю своєї новонародженої дитини»: коефіцієнт -2,0; «Умисне вбивство при перевищенні меж необхідної оборони або у разі перевищення заходів, необхідних для затримання злочинця» коефіцієнт -2,0; «Умисне вбивство, вчинене в стані сильного душевного хвилювання»: коефіцієнт -2,0; «Умисне заподіяння тяжких ушкоджень у разі перевищення заходів, необхідних для затримання злочинця»: коефіцієнт - 2,0; «Умисне тяжке тілесне ушкодження»: коефіцієнт -1,3; «Умисне тяжке тілесне ушкодження, заподіяне у стані сильного душевного хвилювання»: коефіцієнт - 1,3;

·         «Злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості особи», з них: «Зґвалтування»: коефіцієнт -2,0; «Насильницьке задоволення статевої пристрасті неприродним способом»: коефіцієнт -2,0;

·         «Злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів», з них «Незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи збут наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів: коефіцієнт -1,3;

·         «Злочини у сфері службової діяльності» з них: «Зловживання владою або службовим становищем»: коефіцієнт -1,5; «Перевищення влади або службових повноважень»: коефіцієнт - 1,5; «Службова недбалість»: коефіцієнт - 1,3;

·         «Злочини у сфері службової діяльності», з них: «Одержання, давання, провокація хабара»: коефіцієнт -1,5; «Незаконне збагачення»: коефіцієнт - 1,5;

·         «Злочини у сфері службової діяльності в юридичних особах приватного права та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг», з них: «Перевищення повноважень»: коефіцієнт -1,5;

·         кримінальні справи: Усього справ усіх категорій: (сума рядків:1, 2, 6, 10, 12, 19, 26, 33, 34, 39, 40, 44, 47, 53, 55, 59, 60, 65, 68, 80, 81), з них: справи щодо неповнолітніх: коефіцієнт - 1,3;

·         невідкладні судові розгляди в порядку КПК України. Скарги на постанову про відмову в порушенні кримінальної справи та про закриття кримінальної справи: коефіцієнт - 1,3;

·         невідкладні судові розгляди в порядку КПК України. «Справи про примусове застосування до неповнолітніх примусових заходів виховного характеру»: коефіцієнт — 1,3;

·         «Подання про обрання запобіжного заходу та про продовження строків тримання під вартою, про проведення обшуку»: коефіцієнт – 1,0;

·         «Розкриття інформації, що містить банківську таємницю, надання дозволу на проведення ревізії, продовження терміну ревізії тощо»: коефіцієнт – 0,6;

·         «Справи у порядку виконання судових рішень у кримінальних справах»: коефіцієнт – 0,6;

·   «Справи про звільнення осіб від кримінальної відповідальності»: коефіцієнт – 1,0;

·   у кримінальних справах (провадженням) з кількістю обвинувачених більше двох встановлюється коефіцієнт складності «5»;

·   у багатоепізодних кримінальних справах (провадженнях) (чотири і більше епізоди протиправних дій) встановлюється коефіцієнт складності «5;

·   у багатотомних кримінальних справах (провадженням) з кількістю томів три і більше встановлюється коефіцієнт складності «5».

В усіх інших категоріях справ кримінального судочинства коефіцієнт складності судових справ залишити незмінним -1.

Категорій справ про адміністративні правопорушення, а саме

·   «Вчинення насильства в сім’ї або невиконання захисного припису»: коефіцієнт - 0,5;

·   «Дрібне хуліганство»: коефіцієнт - 0,5;

·   «Закон України «Про запобігання корупції»: коефіцієнт - 1,5;

·   «Відповідальність за вчинення корупційних діянь»: коефіцієнт - 1,5;

·   «Відповідальність за повторне порушення спеціальних обмежень, установлених для осіб, уповноважених на виконання функцій держави»: коефіцієнт - 1,5;

·   «Відповідальність за порушення спеціальних обмежень, установлених для осіб, уповноважених на виконання функцій держави»: коефіцієнт - 1,5;

·   «Відповідальність керівників за невжиття заходів щодо боротьби з корупцією» коефіцієнт - 1,5.

·   «Відповідальність керівників за повторне невжиття заходів щодо боротьби з корупцією» коефіцієнт -1,5;

·   «Відповідальність керівників за порушення вимог фінансового контролю»: коефіцієнт - 1,5;

·   «Керування транспортним засобом або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції» коефіцієнт - 1,3;

·   «Порушення законодавства про державну таємницю»: коефіцієнт - 1,5;

·   «Невиконання батьками, або особами, що їх замінюють, обов’язків щодо виховання дітей»: коефіцієнт - 0,5.

В усіх інших категоріях справ про адміністративні правопорушення коефіцієнт складності судових справ залишити незмінним -1.

 

8. Автоматизований розподіл судових справ між суддями після відновлення роботи автоматизованої системи.

8.1 У разі знеструмлення електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп’ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи та тривають понад п’ять робочих днів такі випадки фіксуються відповідними актами в порядку, передбаченому підпунктом 2.3.55 пункту 2.3 Положення.

8.2. За обставин знеструмлення електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп’ютерних програм чи настання інших випадків, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи понад один робочий день, надати можливість голові суду з дотриманням принципу черговості з урахуванням спеціалізації суддів проводити ручний розподіл справ між суддями суду шляхом проставлення відповідних позначок (віз) на справах щодо передачі справ судді, який має право здійснювати правосуддя .

Проводити облік справ усіх категорій, які надійшли до суду за період нефункціонування КП «Д-3» у паперовому журналі вхідної кореспонденції. Розподілені головою суду справи заносити старшому секретареві суду до реєстру судових справ і матеріалів переданих для розгляду конкретному судді, за які останній особисто розписується. Номер провадження та інші дані щодо конкретної справи додатково визначити після поновлення роботи програми «Д-3».

Після налагодження роботи автоматизованої системи автоматичний розподіл судових справ між суддями здійснюється у загальновизначеному порядку невідкладно або на наступний робочий день після усунення зазначених вище обставин.

Номери справ визначати з урахуванням останнього номера проведеного в порядку автоматичного розподілу справ між суддями.

Вихідну кореспонденцію, яка утворилася за період не функціонування КП «Д-3» реєструвати у паперовому журналі вихідної кореспонденції із урахуванням останнього вихідного номеру визначеного в автоматизованій системі документообігу суду «Д-3».

 

9. Прикінцеві положення.

9.1. Дані Засади вводяться в дію на наступний день після їх затвердження.

9.2. Положення даних Засад застосовуються в тій частині, в якій вони не протирічать рішенням зборів суддів суду, прийнятим до введення в дію перших. 

 

Додаток № 1

Таблиця

Склади постійно-діючих колегій та перелік запасних суддів

  

Склади постійно-діючих колегій

Липоводолинського районного суду Сумської області

Перелік запасних

суддів

1

2

3

4

5

 

Суддя-доповідач (головуючий суддя)

Суддя – член колегії

Суддя – член колегії

Запасний суддя

 1.

Бутенко Д.В.

Сізов Д.В.

Кузьмінський О.В.

                    _

 2.

Сізов Д.В.

Бутенко Д.В.

Кузьмінський О.В.

                    _

 3.

Кузьмінський О.В.

Сізов Д.В.

Бутенко Д.В.

                    _